Ciekawe lekcje
Wspomaganie Rozwoju
wielkiemozliwosci
Z małej szkoły w wielki świat
Mistrzowie kodowania
Szkoła z klasa 2.0
Previous Next Play Pause

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Klasa druga wybrała się w kulinarną podróż. Uczniowie poznawali typowe potrawy dla danego regionu Polski. Najpierw dzieci rozwiązywały zagadki o warzywach, rozpoznawały smaki a następnie zabrały się za przygotowanie zdrowych i pysznych surówek.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Tegoroczne święto w naszej klasie zaczęło się nietypowo. Na matematyce rozmawialiśmy o sumie i składnikach. Alicja skojarzyła sobie te nazwy z przepisami kulinarnymi i wpadła na pomysł, aby w klasie przygotować gofry. Najpierw szukaliśmy przepisów na stronach internetowych. Świetnie się  spisał Nikodem, który pilnował, aby wszystkie składniki wylądowały w misce.

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna

9 stycznia uczniowie klasy 6. podczas powtórki z matematyki grali w grę planszową. Tematem powtórki były procenty. Uczniowie podzielili się na dwie grupy. W skład pierwszej drużyny, której liderem była Julia Płonka, weszli: Agata Karolczak, Dominika Kościańska, Sandra Hudak, Szymon Padrok oraz Monika Boguszyńska.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Dnia 3 grudnia 2014 r. uczniowie klasy 4 na lekcji matematyki zabawili się w sprzedawców i klientów. Wychowankowie dobrali się w pary, w których jedna osoba była właścicielem hurtowni ze sprzętem RTV, a druga prowadziła sklep RTV.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Od połowy października uczniowie klasy VI podczas lekcji j. niemieckiego poznawali słownictwo związane z zakupami w sklepie odzieżowym. Poznawali pytania sprzedawcy i odpowiedzi klienta. Nauczyli się pytać o rozmiar ubrania, a także o miejsce zlokalizowania przebieralni. Przypomnieli sobie nazwy ubrań poznanych w klasie II oraz poszerzyli ich zakres o legginsy, kardigany, itp.